Create an account



World Championship Wrestling - Regulamin forum

1. Zasady Ogólne • World Championship Wrestling to e-federacja, co to znaczy? Możesz zagrać tutaj prawdziwym wrestlerem, bądź też swoją wymyśloną postacią, jedyne co Cię ogranicza to właściwie Twoja kreatywność. Na galach często dzieją się takie rzeczy, o których prawdziwe federacje mogą jedynie pomarzyć, często są to rzeczy odrealnione, ale właśnie tak wygląda świat e-fedów. • Head adminem forum jest Ryse, on zajmuje się wszystkimi skryptami, grafiką, aktualizacją tabelek mistrzów etc. • Osobami odpowiedzialnymi za tygodniówki i jednocześnie adminami są odpowiednio. Nitro: Ryse, Game, Raptor Anarchy: Jakub oraz Panter. Wszelkie pytania proszę kierować do nich. • Moderatorem forum, który odpowiada również za wprowadzanie nowych graczy jest Aigor • Na forum obowiązuje zakaz reklamowania innych e-federacji czy stron bez zgodny administracji. • Na forum obowiązuje cenzura, wiadomo każdemu zdarzy się używać wulgarnych wyrażeń, ale nie przesadzajmy z tym. Nadmierna wulgarność będzie karana ostrzeżeniem, a uzbieranie 5 będzie skutkowało tygodniowym banem. • Na forum obowiązuje cisza spoilerowa, która trwa 2 dni, tyczy się to zarówno naszych gal jak i gal innych federacji. Dajmy czas zainteresowanym na zapoznanie się z treścią ich interesującą.

2. Nieobecności • Każda dłuższa nieobecność powinna być zgłoszona w temacie nieobecności, który znajduje się w dziale ogłoszeń. • Nieobecności powinny być zgłaszane nie później niż przed wydaniem karty na najbliższe show, w innym przypadku postać może zostać tam po prostu użyta. • Nie oczekujemy podawania powodu nieobecności, każdy ma swoje prywatne życie i to musimy szanować. • Dłuższe przerwy od gry musimy odpowiednio wcześnie skonsultować ze swoim Head Bookerem, aby nie wyszła sytuacja w której, użytkownika nie ma, a jego postać jobbuje innym.

3. Postać • Na początku użytkownik może posiadać tylko i wyłącznie jednego zawodnika. • Jeśli użytkownik dobrze sobie radzi swoją postacią, a także komentuje gale, może zapytać Head Bookera o wprowadzenie kolejnej. • Starajmy się jednak nie trzymać po 4 postaci, bo nie damy rady ich dobrze prowadzić, skupmy się na tym aby mieć jedną główną postać. • Wyjątkiem są tak zwane luźne postacie, które pozwalają podtrzymać niektóre feudy czy zapewnić rozrywkę na gali i nie są grane ,,na poważnie”. • Standardowym limitem na ,,poważne” postacie jest liczba 2, w niektórych przypadkach pozwalamy na 3, ale jest to uzgadnianie w całym zespole CT . • Zakładając postać użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania wyżej wymienionych punktów, a także do bycia osobą aktywną czyli taką, która komentuje gale, karty do gal, bierze udział w typerze i ogólnym życiu forum. • W przypadku niestosowania się do zasad ogólnie przyjętych, a także braku aktywności bez wskazania wyraźnego powodu postać może wylądować w jobberlandzie lub zostać wyrzucona przez Head Bookera.

Żadne z Twoich danych podanych podczas rejestracji na forum nie będą wykorzystywane w celach niezwiązanych z działalnością forum ani przekazywane osobom trzecim.

Kontynuując rejestrację oświadczasz, że zgadzasz się ze wszystkimi wymienionymi powyżej postanowieniami oraz innymi regułami ustalonymi przez administratorów tego forum. W celu poznania pełnych reguł obowiązujących na forum, skontaktuj się z administratorem.


Forum software by © MyBB Theme © iAndrew 2016